tha bomb

Igårkväll när förkylningen höll mig vaken vridandes och vändandes i sängen var jag riktigt less. Men, så slog en bomb ner i min skalle med tusen kreativa projekt för lägenheten. Så låg jag där, tröttast i världen mellan lakanen och var yr av tankar på vad jag ska testa och förverkliga i vår. Det blev inte lättare att sova, men glad blev jag. Idag skred jag till verket och började i ett flertal ändar mitt i allt vilande.

Jag dör. Det är wonderbart att vara full av lust till att hitta på!

ta ordet
Postat av: Hanna L

Så underbart med en kreativitetsbomb mitt i förkylning och januarimodd! Tänk om man fick en sån, har jag tur sprids kanske vågorna ända hit. Ser fram emot att få se resultaten :) Krya krya!

2010-01-20 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0