müslifantasterna!

Min man älskar att äta müsli. Jag älskar att göra müsli. Eller rättare sagt, jag älskar att komponera ihop olika ingredienser som man kan strö på en basmüsli. Müsliströssel skulle man kanske kunna kalla det. Först köper vi alltså en enkel basmüsli. Och så köper vi andra saker som smakar gott till frukost.



Jag har gjort tre olika müsliströssel idag.



En med med de tropiska vibbarna: kokosflingor, bananchips, torkad ananas, russin och psylliumfrön.
Den andra: dinkelpuffar, torkade tranbär, körsbär och blåbär, sesamfrön och pistagekärnor.
Och den tredje: hela och krossade linfrön, bananchips, torkad äpple och solrosfrön.



Skulle bara kunna fortsätta forever.

ta ordet
Postat av: Maja

Hej evelina!

måste bara säga GUD så härlig blogg du har!

Tittar du på min får du chock för jag har ännu inte förstått hur man designar den. Så att.. Hmm..

Snart så blir man själv Umeå bo om mindre än en vecka! kram

2008-08-10 @ 12:12:29
URL: http://majaavander.blogg.se/
Postat av: evelina

himla gulligt av dig maja! merci, merci!



nu har jag minsann också sett att du styrt upp din blogg. kul!

2008-08-16 @ 18:23:30
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0